FAQ om din udlejning

Åbningstider og kontaktoplysninger

København: Østbanegade 41, kld. 2100, Østerbro Mandage, torsdage og fredage kl. 16-18.
Odense: Agertoften 1 , 5550 LangeskovMandage og torsdage kl. 18-19.
Kolding: Esbjergvej 16B, 6000 KoldingMandage og fredage kl. 16-20.
Århus: Nydamsvej 1, 8362 HørningMandage og torsdage kl. 20-21.
Aalborg: Blommevej 27, 9310 VodskovMandage, torsdage og fredage kl. 18-20. Kontaktoplysninger:LejFesten Aps
Agertoften 1 , 5550 Langeskov
Info@lejfesten.dk
Tlf: +45 7199 0977

Er udstyret ledigt?

Det er som regel ledigt! Vi har en meget stor kapacitet og finder næsten altid en løsning.

Du er nødt til at booke udstyret for at finde ud af, om det er ledigt i den ønskede periode.


– Du modtager en bekræftelse på bookingen og hurtigt efter en bekræftelse på ledigheden af udstyret.

Hvornår skal man betale?

Vi har forskellige muligheder for betaling.

1. Betaling nu med kort eller MobilePay online.

2. Betaling kontant eller med MobilePay ved afhentning.

3. Betaling på faktura (+50kr i fakturagebyr).

Vi trækker først kortbetaling eller eventuelle depositum, når udlejening udleveres fra lageret.

Vi forbeholder os retten til at opkræve depositum på visse udlejninger, hvis vi mener dette er nødvendigt.

Kan udstyret leveres?

Ja, det kan det nemt. Vælg levering og eventuelt opsætning, når du går videre til betaling.

Kan anlægget være i bilen?

Ja, det kan være i de fleste biltyper.

Vælger du anlæg med subwoofer bør du vælge at afhente det i en biltype med stort bagagerum eller mulighed for at lægge sæderne ned.

Bortset fra det, så kan de fleste anlæg være i almindelige biler.

Hvad sker der, hvis vi ødelægger noget?

Lejfesten.dk kan ikke passe på udstyret, når du har lejet det. Det skal du selv gøre!

1. Vær opmærksom på ikke at lave skader ved transport!

2. Lad være med at spille for højt!

3. Pas på hændelige uheld!
Ganske kort fortalt er det dit ansvar at passe på udstyret. Du er erstatningspligtig ved skader, misligholdelse, defekter og manglende udstyr.

Hvordan fungerer PRIS-GARANTI?

Vi garanterer dig udstyret til den rette pris.

Hvis du finder et tilsvarende produkt til udlejning i en konkurrerende udlejningsbutik, så gør os opmærksomme på det. I de fleste tilfælde matcher vi prisen, såfremt indholdet af udlejningen er tilnærmelsesvist ens.

Kan vi få et tilbud?

Ja, vi er handelsfolk, så selvfølgelig kan I det!

Skriv til os og forhør dig om vores muligheder for at lave et specifikt tilbud til jer med det indhold I ønsker jer eller ud fra et givent budget. Vi elsker vores kunder og imødekommer gerne at strikke det helt rette sammen til jer.

Hvordan stiller man udstyret op?

Det er faktisk utroligt nemt at opstille vores udstyr.

Under det produkt du har lejet, kan du se en video, så du selv kan opsætte udstyret på den bedste måde.
Skulle alting gå helt galt, kan vi, imod betaling, altid sende en tekniker afsted og hjælpe jer direkte på stedet.

Hvor længe lejer jeg udstyret?

Du lejer vores udstyr i 3-4 dage.

Alle vores priser er for 3-4 dages leje.

…Vi har derfor heller ikke åbent i butikkerne i weekenden for udlevering/indlevering og du afleverer udstyret igen førstkommende åbningsdag efter udleveringen.

Hvilket udstyr bruger i?

Vi bruger professionelt, pænt og velspillende udstyr, som er driftsikkert og fylder så lidt som muligt.

Det meste af vores grej er sort og passer derfor pænt ind i alle omgivelser.

Kan vi afbestille vores udstyr?

Ja, det kan I godt.
Dette er dog i henhold til vores handelsbetingelser.

Har lejfesten.dk et CVR-nr?

Ja, det har vi. Vores er 39387336. 


Vores officielle data er:
Lejfesten ApS
CVR: 39387336

Postadresse:
Lundevej 12
5540 Ullerslev
Danmark

T: 71 990 977
E: info@lejfesten.dk

Er lejfesten.dk forsikrede?

Ja, det er vi.

Vi har alle lovpligtige og fornuftige forsikringer og er forsikret ved Concordia Forsikring A/S.

Hvilken bank har lejfesten.dk?

Vi har Frørup Andelskasse.

Reg-nr: 5960
Konto-nr: 8093460

IBAN kontonummer: DK9159600008093460
SWIFT adresse/BIC: FROPDK21

Fandt du ikke hvad du søgte?